SKBGYM - Ropeskipping 0 - 1 klasse

Ropeskipping 0 - 1 klasse​

  • Instruktør
  • Marlene Meyer
  • Diana Andersen
  • Hjælpeinstruktør
  • Amanda Vinther Larsen
  • Josefine Vestergaard
  • Olivia Meyer Johnsen
  • Sara Baagøe Bové
  • Torsdage kl. 16.00 - 17.00
  • Morten børup hallen - Gymnastiksalen
  • 700 kr.
  • Gymnaster som går i 0 - 1 klasse
  • Begynder, letøvede og øvede

Om holdet

I sjipning sjipper vi både i enkelttov og i svingtov

Du lærer at hoppe i takt til musikken.

Kom sammen med venner eller kom alene og mød nye venner

Sjipning er en rigtig sjov sport og en god måde at få masser af motion på

Vi øver en serie, som vi viser frem til opvisningen sidst i april.

Holdet er for nybegyndere og let øvede

Praktisk information

Træningssted og -tid
Ropeskipping 0 – 1 klasse træner torsdage i Morten Børup hallens gymnastiksal, kl. 16.00 – 17.00

Sæson
Torsdag den 03. september 2020 til torsdag den 01. april 2021

Prøvetræninger
De første 2 gange er prøvetræninger, hvorefter tilmeldingen er bindende. Vi anbefaler at tilmelde sig holdet, når tilmeldingen åbner for at sikre sig en plads. Finder man efterfølgende ud af, at holdet ikke er for én, melder man fra ved at sende vores kasserer, Lisbeth Nygaard, en mail på kasserer@skbgym.dk – Det indbetalte beløb vil herefter blive tilbagebetalt.

Fortrydelse af tilmeldingen skal ske skriftligt senest dagen før 3. træning. Herefter refunderes kontingentet ikke.

Kontingentsats
700 kr. for hele sæsonen.
Sidste frist for tilmelding er den 07. december 2020

Vedr. fotografering
Ved tilmelding til holdet, accepterer du, at der må tages billeder af dig/dit barn/dine børn, som kan bruges til Skanderborg Gymnastikforenings hjemmeside, trykte og social medier som Facebook, Instagram, flyers, plakater og lignende. Billederne kan anvendes til markedsføring.

Skanderborg Gymnastikforening - En forening for alle

For at få den bedste oplevelse ud af træningen, kommer vi her med nogle anbefalinger til påklædning.

På springhold anbefaler vi:

  • Der bæres tætsiddende tøj som ikke hindre bevægelsesfriheden.
  • Hættetrøjer frabedes
  • Langt hår sættes op. Helst i en knold men som minimum i hestehale – Der skal altid medbringes hårelastik
  • Der springes enten i bare fødder eller gymnastiksko – Det er ikke tilladt at springe i strømpefødder.

På rytme og motionshold anbefaler vi:

  • Der bæres almindeligt trænings tøj til motion og bevægelse – ved særlige behov vil instruktøren anvise.

På Yoga anbefaler vi (til afslapning):

  • Medbring tæppe
  • Trøje
  • Varme strømper

Husk at medbringe drikkedunk.

For at gymnasterne og instruktørerne får den bedste oplevelse ud af træningen, anbefaler vi:

  • At man er klædt i tøj, som man kan bevæge sig i, samt er klar til træning.
  • Der bliver meldt afbud til instruktøren, enten via. sms eller mail.
  • At gymnasterne informerer instruktøren, hvis de har behov for at forlade salen.
  • At forældre ikke er til stede i gymnastiksalen, men er velkomne i hallen.
  • At man informerer instruktøren, hvis der er særlige forhold, f.eks. diabetes, epilepsi, ADHD mv.
  • At der bliver bakket op om instruktørernes aktiviteter, der foregår under træningen samt sendte mails.

Tilgengæld får I instruktørere, som:

  • møder glade op.
  • er med på noget sjov.
  • kan skelne imellem indivier.
  • er velforberedte og engagerede i træningen.

Gymnasterne er dækket af egen ulykkesforsikring og vi anbefaler kraftigt at der tegnes en ulykkesforsikring (hvis man ikke har) ved ens forsikringsselskab.